Czy wiecie, że aż dwie trzecie firm w Polsce w żadnej formie nie prowadzi systematycznej oceny własnych działań, czy analizy efektów pracy?
Mniej, niż jedna dziesiąta wszystkich firm systematycznie analizuje własny sposób działania: organizację pracy, komunikację, czy strukturę.
(Raport z badania „Życie codzienne organizacji pozarządowych w Polsce”, opublikowanego na portalu ngo.pl.)
Oceniając wstępnie organizację własnej pracy, odpowiedz na poniższe pytania:
1. Odbierasz i czytasz przychodzące maile na bieżąco – przez cały dzień?
2. Czytasz te same maile dwa lub więcej razy?
3. Odkładasz sprawy na potem, bez zaplanowania terminu ich realizacji w kalendarzu?
4. Robisz kilka rzeczy w tym samym czasie?
5. Masz poczucie straty czasu uczestnicząc w niektórych spotkaniach?
Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią „TAK”, to zachęcam Cię do przeprowadzenia głębszej analizy procesu własnej pracy.
Co możesz zrobić OD RAZU?
Zastanowić się, w których z w/w działań chcesz dokonać zmian, w jaki sposób i kiedy będziesz je wprowadzać?
Skorzystaj z polecanej przez nas metody, która w łatwy sposób pomoże Ci przeprowadzić taką analizę.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, napisz do mnie.
Bardzo chętnie odpowiem na Twoje pytania 🙂