Wracasz ze spotkania, wymieniłeś się wizytówkami i… wrzucasz wizytówki do szuflady.
Obiecujesz sobie, że kiedyś zrobisz z nimi porządek, poukładasz je, skategoryzujesz itd.
W rezultacie masz górę wizytówek i tracisz czas w poszukiwaniu tej konkretnej, której akurat w danej chwili potrzebujesz.
A przecież masz pod ręką proste narzędzie do zarządzania kontaktami – Twój MS Outlook 🙂
Za każdym razem, gdy otrzymasz wizytówkę, wpisz dane kontaktowe osoby, z którą miałeś spotkanie, w zakładkę „Kontakty/Osoby” w Outlook’u.
Kontakty z Outlook’a, tak jak i kalendarz, możesz zsynchronizować ze swoim telefonem komórkowym.
Jeżeli posiadasz nowoczesnego smartfona, możesz także poszukać w swoim sklepie (Google Play, Windows Marketplace, App Store) aplikacji, która potrafi sama zeskanować i rozpoznać treść wizytówki, a następnie dodać ją do kontaktów.
Przy ponownym kontakcie z daną osobą (telefon, mail) będziesz mieć wszystkie potrzebne Ci informacje pod ręką i OD RAZU 🙂