Klienci PEP to:

ponad 150 zadowolonych firm w Polsce

Ponad milion osób, które skorzystały z PEP na świecie.

Ty też możesz zwiększyć swoją osobistą efektywność

Beata Janczur

Wiceprezes Zarządu, Credit Agricole

„Bądź panem swojego czasu”: Personal Efficiency Program (PEP) to fenomen, który można porównać do kuli śnieżnej.
Pierwsze sukcesy – więcej „przestrzeni” w kalendarzu, czasu dla bliskich, mniej stresu i pośpiechu – zachęcają do jeszcze większego zaangażowania w zmianę starych nawyków...


  • Jeśli masz napisać referencje… zrób to od razu! Zwłaszcza jeśli dotyczą one tak efektywnego szkolenia, jakie miało miejsce w naszej firmie, przeprowadzonego przez PEPworldwide Poland. Jesteśmy pod dużym wrażeniem, zarówno samej techniki PEP, jak i profesjonalnego podejścia zespołu PEPworldwide Poland, który zawsze bardzo skutecznie potrafił dobierać rozwiązania uwzględniające specyfikę pracy w naszej firmie. Wysokie kwalifikacje Konsultantów, ich zindywidualizowane podejście połączone z życzliwością, jak i poczucie humoru sprawiły, że „zaraziliśmy się” skutecznie praktykami PEP, co znacząco podniosło efektywność naszego działania, a także pomogło przekonać nawet największych sceptyków, że każdy może być panem swojego czasu.

Wiemy, co jest ważne dla każdego człowieka i biznesu.

To czas. Czas, który można poświęcić na spokojne zastanowienie się co dalej?

Na skupienie uwagi na tym, co najważniejsze. Na pogodzenie wszystkich życiowych ról – zawodowych i prywatnych. Dzięki zachowaniu koniecznej równowagi można się rozwijać, osiągać ponadprzeciętne rezultaty i odczuwać prawdziwą satysfakcję.

PEP’uj z nami by zyskać do 2 godzin dziennie!
case study

Wzrost efektywności po wdrożeniu PEP

 
Klient: Crédit Agricole
Grupa: 76 pracowników
Efekt: odzyskane 2,1 godz. dziennie dla każdego pracownika
71 godz.

Poczta @

26 godz.

Organizacja spotkań

46 godz.

Ograniczenie zakłóceń

16 godz.

Szukanie dokumentów


 

Odzyskany czas każdego dnia

159 godz.

---
na podstawie badania analizy profilu pracy
Klient: Heineken Global Shared Services
SLA: 3 dni procesowania dokumentu: od przesłania do płatności
Przed PEP: 4-7 dni
Po PEP:1-2 dni
Efekt: awans dla Team Leaderki i nagroda specjalna dla całego Zespołu
---
na podstawie raportu Heineken GSS

Dorota Markiewicz – Kubik

Dyrektor ds. HR, Farm Frites Poland SA

PEP wprowadza harmonię, świadomość i szacunek do wspólnych wartości


  • Jako organizacja borykaliśmy się z nadmiarem projektów, w które ze względu na ograniczony czas, wkradał się brak dobrej komunikacji i planowania. Skutkiem był „chaos”, a konsekwencje ponosili nasi ludzie. Dzięki PEP zyskaliśmy świadomość, jak przejrzystość zasad (czasami tak prostych i zwyczajnych) oraz planowanie, pozytywnie wpływa na zarządzanie ludźmi, a przede wszystkim na wzajemny szacunek. Jako menedżerowie zaczęliśmy brać większą odpowiedzialność za organizację pracy własnej i komunikację, które umożliwiają naszym pracownikom bardziej harmonijną pracę. Zaczęliśmy od podstaw czyli planowania, a następnie zadbaliśmy o lepszy przepływ informacji. „Nie oczekiwaliśmy doskonałości lecz postępu” to hasło, które promuje PEP i z którym w pełni się identyfikujemy. Dzięki PEP odzyskaliśmy również spokój i poczucie poukładania oraz - co równie ważne w organizacji - zaczęliśmy mówić jednym językiem i szanować wzajemną pracę i zaangażowanie. Opracowaliśmy też wspólnie kodeks, który stał się dla nas punktem odniesienia, do którego zawsze możemy wrócić i na który możemy się powołać, gdy sprawy zaczną się znów nieco „rozjeżdżać”. Choć proces PEP-owania nie jest jeszcze w naszej organizacji zakończony i musi objąć szerszą grupę osób, to już pozwolił nam na nie tylko na realną poprawę naszej pracy, ale też wpłynął na każdego z nas indywidualnie. PEP spowodował, że lepiej planuję priorytety, a przede wszystkim dokładnie widzę ile rzeczy robiłam w międzyczasie i co mi kradło mój cenny czas.