Biorąc pod uwagę to, że praca zawodowa każdego z nas wiąże się z tym, że piszemy i odczytujemy co najmniej kilkanaście maili dziennie, każda optymalizacja związana z tym obszarem jest ważna, bo oszczędza czas nasz oraz całej organizacji.
Doskonałą praktyką przy pisaniu krótkiego komunikatu wysyłanego mailem, jest zamieszczenie w tytule maila wiadomości z dopiskiem n/t (no text). Jest to informacja dla odbiorcy, że w treści maila nie ma żadnego tekstu. Przykładem może być mail wysłany z firmowej recepcji: „paczka dla Ciebie czeka na recepcji (n/t)”. Czytaj to jak komunikat: był kurier, zostawił paczkę, teraz możesz ją odebrać z recepcji. I nie trać czasu na otwieranie mojego maila, bo nie znajdziesz tam żadnych dodatkowych informacji.
Powyższym wpisem chciałam przywitać się ze wszystkimi czytelnikami PEP® newslettera. Jeśli Waszym celem jest spokojniejsze, zorganizowane życie zawodowe i prywatne, to miło mi będzie pozostać z Wami w dążeniu do tego, aby sprawy doprowadzać do końca – najlepiej OD RAZU 🙂
Grażyna Wróblewska Regenhardt