
Personal Efficiency Program (PEP)®
Powstał z myślą o tych, którzy chcą lepiej radzić sobie z narastającym szumem informacji,
nadmiarem obowiązków i brakiem czasu.
Dzięki prostym zasadom, korzystając z dostępnych narzędzi i technologii możesz znacząco zaoszczędzić czas,
pieniądze i zwiększyć komfort pracy.
PEP pomaga odzyskać bezcenną równowagę w życiu prywatnym i zawodowym.
Dzięki PEP znajdziesz czas na to, co najważniejsze.
-
Standardy pracy sugerowane przez PEP są od dawna stosowane przez Sanofi Pasteur. Uczciwie do sprawy podchodząc warto podkreślić, że mocno pracujemy nad tym, aby stosować się do tych rekomendacji, które znamy, ale czasem brak dyscypliny powoduje, że wracamy do starych nawyków. Zawsze kiedy stosuję się do tych rekomendacji mam poczucie zdecydowanie lepszej organizacji mojej pracy. Wprowadziłem też dla całego zespołu zasady współpracy i komunikacji mailowej, proponowane przez PEP, które wszystkim rekomenduję.
PEP to 4 proste zasady
Prawdą jest, że niewielu z nas uczyło się w szkole, JAK pracować. Zmiana nawyków nie jest łatwa, ale warto ponieść ten trud, bo efekty mogą przekroczyć wszelkie oczekiwania”.
Twórca programu efektywności osobistej PEP
Kerry Gleeson jest twórcą programu efektywności osobistej Personal Efficiency Program PEP® oraz założycielem PEP® worldwide.
W ciągu wieloletniej kariery szkolił pracowników dziesiątek firm. Zwiększył ich efektywność dzięki pracy nad planowaniem i organizacją czasu oraz poprawą skuteczności pracy. To właśnie te doświadczenia posłużyły mu do budowy PEP – programu stosowanego na świecie m.in. w EY, Sanofi, Shell, Ikea, Crédit Agricole, Unilever i wielu innych firmach z czołówki „Fortune 500” oraz przez Komisję Europejską w Brukseli.
Kerry Gleeson wciąż doradza firmom i organizacjom na całym świecie, jak efektywniej pracować. Prowadzi wykłady, jest także autorem wielu praktycznych podręczników i książek. Światowym bestsellerem opisującym skuteczne metody wzrostu efektywności jest książka:
ZRÓB TO OD RAZU. Program Osobistej Efektywności. PEP the Personal Efficiency Program.Jest to obowiązkowa lektura nie tylko dla każdego menedżera, ale każdej osoby, która chce znaleźć czas na to, co najważniejsze.
-
Jak zorganizować swój czas, by osiągać więcej mniejszym wysiłkiem? Poszukując odpowiedzi, natknęłam się na pojęcie PEP. Na początku myślałam, że PEP to kolejny chwyt marketingowy, ale jak to często w moim życiu bywa, przypadek zadecydował o tym, że nie dość, że zdanie zmieniłam, to stałam się fanem PEP-u. PEP to z angielska Personal Efficiency Program, skupia się on wokół trzech podstawowych zagadnień: jak właściwie zorganizować miejsce pracy – w pracy i w domu, jak planować i jak skutecznie wykształcić na tej podstawie efektywne nawyki. To wystarczy, żeby ujarzmiony czas pracował na naszą korzyść i na naszych warunkach, pozwalając nam zrobić więcej i to mniejszym wysiłkiem. Nietrudno się domyślić, że dla mnie – matki trójki dzieci, posiadającej dwie firmy i próbującej jeszcze uprawiać jakiś sport – ten program stał się wybawieniem.