[:pl]Mistrzowie efektywności osobistej to osoby, których pasją staje się ciągłe poszukiwanie usprawnień. Jednym z rodzajów udoskonaleń bywają automatyzacje, czyli wykorzystanie technologii, którą oferują nam programy komunikacyjne. Podczas swojej praktyki trenera PEP® zauważyłam, że mało kto zna funkcję Outlook’a, która pozwala na sprytne ograniczanie liczby maili w naszych folderach, poprzez oczyszczanie konwersacji.
Mówiąc o „konwersacji” mam na myśli takie sytuacje, w których wysyłam wiadomość do osoby lub osób, a następnie ci adresaci odpisują nam, a my im i tak dalej. Jest to oczywiście bardzo korzystna sytuacja, gdyż cały wątek ma swoją kontynuację. Aby jednak ułatwić sobie późniejsze wyszukiwanie oraz aby niepotrzebnie nie obciążać skrzynek, polecam funkcję Outlooka: oczyść folder (clean up folder). Ta funkcja automatycznie usuwa wątki z konwersacji tak, aby pozostała nam jedna, ostatnia wiadomość, w której i tak mamy całość konwersacji. Szczególnie polecam zastosowanie tej opcji w „Wysłanych Elementach”!
Jak się tym posługiwać? Jest to niezwykle prosta i szybka funkcja, a jej uruchomienie jest następujące:
Gotowe! Polecam do praktykowania OD RAZU.[:]