[:pl]Nie tak dawno na naszym blogu pisałam o unikalnym narzędziu (Analiza Profilu Pracy – APP), dzięki któremu możemy zmierzyć efektywność procesu pracy. To analityczne badanie, prowadzone przez PEP®worldwide, przedstawia profil pracy pracowników biurowych. Dzięki niemu możemy m.in. określić KPI efektywności pracy biurowej.
I tak, na przykład, przeprowadzając ankietę wśród 76 pracowników jednego z banków w Polsce, przekonaliśmy się, że dzięki przejściu przez PEP® usprawnili oni sobie pracę na tyle, że odzyskali 262,8 godzin w skali jednego tygodnia. Innymi słowy – każdy pracownik tego banku zaoszczędził 32 dni robocze w skali roku!
Przytoczę kilka danych, na podstawie których opracowaliśmy tę analizę. W wyniku lepszego zorganizowania sobie pracy, badana grupa uczestników odzyskała w ciągu tygodnia:
Gdzie się podziewał stracony czas? Kto był temu winien, że go nam skradziono? Odpowiedź brzmi: to nawyk odkładania… Jak sobie z nim poradzić? Jak go wyeliminować?
To temat, którym PEP®worldwide potrafi się zająć. Skutecznie :-)[:]