[:pl]Postanowienia noworoczne? Zamiast znowu tylko wyznaczać sobie cele do osiągnięcia w tym roku, po prostu skorzystaj ze sprawdzonych sposobów zorganizowania swojej pracy w biurze tak, aby ułatwić sobie jej wykonywanie i wprowadź je w życie. Oto „Dekalog PEP®”:
- Organizuj się w taki sposób, aby nie tracić czasu na szukanie tego czego potrzebujesz.
- Organizuj swoje biuro tak, aby rzeczy ktorych najczęściej używasz, znajdowały się w zasięgu ręki.
- Nie sprawdzaj nieustannie Skrzynki Odbiorczej; zajmuj się czytaniem e-maili w wyznaczonych porach.
- Zadbaj, aby pod koniec dnia pracy Twoja Skrzynka Odbiorcza była pusta.
- Rób rzeczy trudne i niemiłe OD RAZU, dzięki czemu zrobisz więcej w krótszym czasie.
- ZAPLANUJ i pół godziny tygodniowo na PLANOWANIE swojej pracy.
- Planuj swoje zadania i monitoruj je tak długo, aż doprowadzisz je do końca.
- Będąc na zebraniach, lub pracując w „otwartej przestrzeni”, wyłączaj swój telefon komórkowy.
- Decyduj o tym, kiedy kończysz dzień swojej pracy i przestrzegaj tego,.
- Traktuj swój kalendarz jak drogę do celu; na bieżąco sprawdzaj, co Cię czeka.
Życzymy skutecznej realizacji w 2017!
Zespół PEPworldwide[:]